[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

دوربین مدار بسته Video Park

از زمان آغاز فعالیت دوربین های مدار بسته، برندهای بسیار زیادی کار خود را در زمینه طراحی و تولید این دوربین ها آغاز کردند و تا به امروز شاهد معرفی دوربین های مدار بسته بسیار پیشرفته و خوبی از شرکت های مختلف و معتبر بوده ایم.

آن چه مسلم است آن است که با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، شاهد تغییرات و پیشرفت در زمینه سیستم های نظارتی به خصوص دوربین های مدار بسته هستیم. از طرفی اما به همان میزان شاهد رشد تکنولوژی هایی هستیم که برای از بین بردن این نظارت ها ارتقا داده شده است، پس لازم است تا با انتخاب یک برند با کیفیت به خوبی بتوانید به اهداف امنیتی و حفاظتی خود دست پیدا کنید.

برند Video Park

شرکت Video Park با هدف تولید محصولات با کیفیت در حوزه امنیت و حفاظت کار خود را از سال 2009 آغاز کرد و توانسته تا امروز سهم بسیار خوبی از بازار جهانی را به خود اختصاص بدهد و هر ساله روند رشد فروش محصولات این شرکت را شاهد هستیم.

شرکت ویدئو پارک همواره 4 اصل را به عنوان اصول اولیه خود قرار داده است و سعی کرده تا با توجه به این اصول شرکت خود را به نقطه قابل توجهی برساند. این چهار اصل عبارتند از:

  • لذت بردن مشتری با استفاده از محصولات ما
  • تمرکز برای تولید محصولات حرفه ای و پیشرفته
  • خلاقیت در ساخت و تولید محصولاتی امروزی و مدرن
  • داشتن تعهد بالا در سرویس دهی به مشتریان
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_title align=”right” title=”تاریخچه برند VIDEO PARK” woodmart_css_id=”5e0b327abcad6″ woodmart_empty_space=”” title_width=”100″][vc_column_text text_larger=”no”]این شرکت پس از آن که در سال 2009 با جمع آوری نخبگان و افراد مجرب در این حوزه وارد بازار تولید سیستم های نظارتی و امنیتی شد و توانست یک سال بعد اولین دستگاه ATM هوشمند را تولید و عرضه کند، این دستگاه ATM فعالیت خود را در چین آغاز کرد. سال 2011 اولین نمایندگی برند Video Park در شهر پکن کار خود را آغاز کرد و در سال 2013 به دلیل محبوبیت بسیار بالای این برند، Video Park توانست به عضویت کمیسیون اجرایی و نظارتی کشور چین دربیاید.

سال 2014 اولین دوربین با کیفیت 4K توسط برند Video Park تولید شد و در سال 2016 نیز محصولات این برند در سرتاسر دنیا در دسترس مشتریان قرار گرفت.

طبق آمارهای منتشر شده در سال 2018 برند ویدئو پارک با رشد 40 درصدی فروش خود توانست به جایگاه دوم در میان سایر برندهای از نظر رشد این بازار دست پیدا کند که نشان از وضعیت فوق العاده این برند دارد، پس از آن بود که برند Video Park توانست نام خود را در لیست 50 برند برتر دنیا در حوزه سیستم های امنیتی وارد کند.[/vc_column_text][woodmart_title align=”right” title=”محصولات ویدئو پترک” woodmart_css_id=”5e0b32e8ece4c” woodmart_empty_space=”” title_width=”100″][vc_column_text text_larger=”no”]محصولات برند Video Park

بیشتر محصولات برند Video Park سیستم های نظارت و امنیت تصویری شبکه ای هستند و همچنین این برند بیشتر تمرکز خود را بر روی ساخت دوربین هایی با قابلیت فیلم برداری و تصویر برداری HD و 4K قرار داده است.

محصولات این برند به قدری توانسته اند در بازار دنیا موفق ظاهر شوند که امروزه بیش از 40 درصد فروش محصولات برند Video Park مربوط به بازارهای خارج از کشور چین از جمله ایران است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”top”][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]در بعد نرم افزاری نیز برند Video Park تمام سعی خود را کرده تا با استفاده از بروز ترین ویژگی های نرم افزاری محصولاتی پیشرفته و قدرتمند تولید کند. دوربین های مدار بسته این برند ویژگی ها و امکانات نرم افزاری مختلفی دارند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

  • قابلیت تشخیص چهره: برای بررسی چهره افرادی که از مقابل دوربین رد می شوند و ذخیره تصویر آن ها
  • کنترل عبور از خط: با ایجاد یک خط مجازی عبور از این خط را اطلاع می دهد
  • ایجاد منطقه ممنوعه: می توان منطقه ممنوعه برای دوربین تعریف کرد تا عبور غیر مجاز را گزارش بدهد
  • بررسی ورود به منطقه فنس کشی شده
  • حرکت در جهت مخالف: اگر شاهد حرکت خلاف جهت باشد گزارش می دهد
  • تردد مشکوک: هوش مصنوعی دوربین های ویدئو پارک می تواند حرکات مشکوک و یا غیر طبیعی را پیدا کرده و گزارش بدهد
  • بررسی وضعیت فوکوس دوربین
  • شناسایی و رفع مشکل رنگ
  • تشخیص نبود اشیا: با مشخص کردن یک اشیا در صورت دزدیده شدن و یا نبودن در تصویر این دوربین گزارش می دهد
  • تشخیص جا به جایی دوربین

هر یک از این ویژگی های نرم افزاری که در بالا معرفی شد، در جای خود کارکرد های نظارتی و امنیتی بسیار خوبی دارند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_title woodmart_css_id=”5e0b33e7afb27″ title=”جمع بندی ” woodmart_empty_space=”” title_width=”100″][vc_column_text text_larger=”no”]برند Video Park با طراحی، تولید و عرضه دوربین های مدار بسته پیشرفته و فوق هوشمند توانسته بازار سیستم های نظارتی و امنیتی را دچار تغییرات و تحولات بسیار خوبی کند. ویژگی های نرم افزاری در کنار سخت افزارهای پیشرفته باعث شده تا دوربین های این برند با کاهش خطاهای انسانی در حوزه نظارت، به عنوان محصولات فوق العاده ای در بازار حضور داشته باشند و این برند را به جایگاه بسیار خوبی در رتبه بندی شرکت های فعال در این حوزه برساند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مقالات بیشتری بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *